امام جمعه یزد توجه بیشتر دولت به معیشت و مسایل فرهنگی را خواستار شد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: توجه به معیشت مردم و مسایل فرهنگی باید توسط دولت سیزدهم بطور جدی پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی مردم در کنار دیندار کردن نسل جوان محور اقدامات دولت باشد.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در این خصوص در کشور صورت گفته است ادامه داد: حل مسایل اقتصادی و معیشتی مردم و تقویت امور دینی و فرهنگی باید بیش از گذشته در کشور لحاظ شود.

امام جمعه یزد به دور دوم سفر رییس جمهور و هیات وزیران به استان اشاره کرد و ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون صورت گرفته بر پیگیری مصوبات تاکید کرد.

ناصری گفت: یکی از مهمترین نیازهای استان یزد در بخش شرب ، بخش کشاورزی و صنعت است که هرچند تاکنون اقداماتی شده ولی در دولت سیزدهم شاهد فعالیت مناسب با آغاز طرح هستیم.

امام جمعه یزد گفت: از شخص رییس جمهور و دولت سیزدهم تقاضا می‌شود تا بیش از گذشته برای سرعت بخشیدن اجرای طرح انتقال آب پایدار اقدام شود.

امام جمعه یزد توجه بیشتر دولت به معیشت و مسایل فرهنگی را خواستار شد

ناصری به سایر برنامه‌های دولت در دور دوم سفر به استان یزد اشاره کرد و گفت: قطعا حضور رییس جمهور و هیات وزیران به یزد همانند گذشته منشا خیر و برکت برای مردم است.

امام جمعه یزد در ادامه اقدام اخیر هتاکی یک نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت را محکوم کرد و از دولت و وزارت امورخارجه ، برخورد با مسببان و آمران موضوع را خواستار شد.

ناصری میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) و حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت و از بانوان جامعه اسلامی خواست تا در مسیر این بانوی نمونه اسلام فعالیت داشته باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی به مقام و جایگاه بانوان ارزش قائل شده و باید روحیه دینی و انقلابی بیش از گذشته در جامعه جاری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha