۲۴ دی ۱۴۰۱، ۴:۱۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84997878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مقاومت فلسطین ۲۰۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در یک هفته گذشته ۲۰۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی در یک هفته گذشته تشدید شده است و مجاهدان فلسطینی ۲۰۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

بر اساس گزارش مرکز «معطی» فلسطین، در یک هفته گذشته همچنین ۵ فلسطینی شهید و یک صهیونیست نیز زخمی شدند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، شامل تیراندازی به مواضع آنها، پرتاب بسته‌های انفجاری به پست‌های ایست و بازرسی نظامیان صهیونیست و حمله به خودروهای زرهی آن‌ها می‌شود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha