اردوی جهادی پزشکی در قرچک برگزار شد

قرچک - ایرنا - بخشدار مرکزی قرچک گفت: چهاردهمین مرحله از اردوی جهادی دندانپزشکی و پزشکی به همت گروه‌ جهادی شهید کاظمی آشتیانی و حمات المستضفین در روستای محمدآباد اعلا از توابع این بخش روز جمعه برگزار شد.

مجید قیصرپناه روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی جهادی، خدماتی از جمله ویزیت پزشک، دندانپزشکی ، غربالگری قندخون و فشار خون ، مشاوره روانشناسی، مشاوره مامایی و پرستاری، شنوایی سنجی و نوار قلب و تزریقات و با هماهنگی‌های به عمل آمده عینک مورد نیاز بیماران نیازمند به صورت ایگان در اختیار راجعان قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این خدمات تخصصی گوش، چشم، زنان و نازایی توسط پزشکان فوق تخصص مرکز درمانی رویان به مراجعین ارائه شد و با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

اردوی گروه‌ جهادی پزشکی در قرچک برگزار شد

به گزارش ایرنا، این اردو با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای امین‌آباد، آموزش و پرورش و شهرداری قرچک در مدرسه روزبه نیا روستای محمدآباد اعلا برپا شد.

شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد هشت روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha