۲۴ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۴
کد خبر: 84998054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ تیم امدادگر مازندران در پی برودت هوا به خط شدند

ساری - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از آماده باش ۵۰ تیم امدادگر این نهاد برای ارائه خدمات در پی برودت هوا در این استان خبر داد. 

غلامعلی فخاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم ها متشکل از ۲۰۰ نفر اعضا و امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران هستند که در صورت نیاز به ارایه خدمات فراخوانده می شوند.

وی ادامه داد: غالب نیروهای امدادگری که در حالت آماده باش قرار دارند مربوط به شهرستان های بابل ، آمل و شرق مازندران هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: این تعداد نیرو به غیر از ۲۷۰ امدادگر مستقر در پایگاه‌های هلال استان است.

فخاری بیان کرد: امدادگران ثابت هلال احمر در ۳۴ پایگاه امدادی و پنج پایگاه زمستانه مشغول فعالیت هستند و تیم های آماده باش شده در زمان ضرورت به کمک آنها خواهند آمد.

وی افزود: با توجه به بارش برف و یخبندان در نقاط کوهستانی مازندران تاکنون حادثه ای منجر به انجام عملیات گزارش نشده است.

بنا به گزارش اداره کل هواشناسی مازندران ، شرایط جوی مازندران از امروز شنبه تا پایان هفته آینده(۳۰ دی‌ماه) را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی هوای سرد تا امروز شنبه در مازندران ماندگار خواهد بود و کمینه دما در برخی شهرهای ساحلی مازندران تا سه درجه زیرصفر کاهش یابد.

هواشناسی پیش بینی کرد با توجه به ماندگاری هوای سرد در چند ساعت منتهی به صبح امروز شنبه در مناطق دشت و جلگه نیز یخبندان خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha