فرماندار میامی: بازدیدهای سرزده از ادارات ملاک ارزیابی مدیران است

شاهرود - ایرنا - فرماندار میامی گفت: بازدیدهای سرزده و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به مردم ملاک ارزیابی مدیران است.

علیرضا آشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کیفیت خدمات‌رسانی اداره‌ها در بازدیدهای سرزده سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید سرزده از اداره‌های شهرستان میامی در دستور کار قرار دارد، افزود: سرعت و دقت در انجام کار از مهمترین موارد در راستای ارزیابی اداره‎‌ها محسوب می‌شود.

فرماندار میامی به بازدید شب گذشته از پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان اشاره و اضافه کرد: در این بازدید تمامی شاخص‌ها و موارد مهم در اورژانس پیش بیمارستانی مورد پایش قرار گرفت.

فرماندار میامی: بازدیدهای سرزده از ادارات ملاک ارزیابی مدیران است

آشوری با قدردانی از تلاش و همت کادر درمان و فعالان عرصه سلامت، گفت: بی‌شک خدمت‌رسانی به مردم در شرایط دشوار و بحرانی و تلاش برای برقراری سلامتی و ارایه خدمات امدادی امری خطیر و خداپسندانه است.

وی همچنین به بازدید سرزده از جمعیت هلال احمر و اداره راه و شهرسازی شهرستان اشاره و ابراز کرد: این بازدیدها با هدف اطلاع دقیق از کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و نظارت بهتر برعملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

فرماندار میامی خدمات‌رسانی بی وقفه و مستمر توسط دستگاه‌های اجرایی را یک موضوع حیاتی و ضروری خواند و تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبه‌ها و به کارگیری بیشترین توان برای خدمات‌دهی به مردم ملاک ارزیابی مدیران خواهد بود.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha