اهدای ۳۵۰ جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی این نهاد در استان اهدا شد.

«پیمان ترکمانه»، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در آیینی که به همین مناسبت با حضور سید ناصر محمدسیدی، بنیان گذار و رئیس هیات مدیره موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد، از این تعداد جهیزیه به نیت سن حضرت صدیقه طاهره(س) به صورت نمادین به ۱۸ نوعروس کرمانشاهی اهدا شد.

وی افزود: این جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال فریزر، اجاق گاز ایستاده، لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون است و هر سری جهیزیه بیش از ۳۲ میلیون تومان ارزش مادی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در استان اهدا شده است اضافه کرد: تلاش می شود تا پایان سال هیچ نوعروس و زوج مددجویی در صف انتظار دریافت جهیزیه نماند.

۱۴۵ دستگاه لباسشویی و جاروبرقی به خانوارهای مددجو اهدا شد

ترکمانه یادآور شد: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) همچنین ۱۴۵ دستگاه لباسشویی و جاروبرقی نیز به خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه اهدا شد.

اهدای ۳۵۰ جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد در کرمانشاه

ترکمانه، گفت: این اقلام به خانوارهای ایتام فاقد لباسشویی یا جاروبرقی و با مساعدت موسسه خیریه عترت بوتراب اهدا شده است.

وی ارزش هر دستگاه لباسشویی را ۳۵ میلیون و هر دستگاه جاروبرقی را ۲۵ میلیون ریال عنوان کرد.

بازنشستگی ۲۱۵ بانوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با سابقه ۱۰ سال بیمه

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۲۱۵ بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت در استان با سابقه ۱۰ سال پرداخت بیمه از مزایای بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) آیین تقدیر از چهار بانو و مادر نمونه که با سابقه ۱۰ سال پرداخت بیمه به سازمان تامین اجتماعی بازنشسته شدند؛ برگزار شد.

ترکمانه، با بیان اینکه از این بانوان به نمایندگی از ۲۱۵ بانوی مددجوی دیگر در استان تقدیر شده است، گفت: این بانوان مددجو با سابقه ۱۰ سال پرداخت بیمه به سازمان تامین اجتماعی بازنشسته و از مزایای بازنشستگی آن سازمان بهره مند خواهند شد.

وی افزود: کمیته امداد با هدف توانمندسازی این بانوان در ۱۰ سال گذشته ماهانه حق بیمه آنان را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: هم‌اکنون این نهاد حق بیمه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در استان را به سازمان تامین اجتماعی واریز می کند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۸۲ هزار خانوار با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این استان زیر پوشش چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

استان کرمانشاه دارای بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای داری سکنه و مابقی در مناطق شهری زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha