۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84998205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع نفت در مناطق دچار قطعی گازِ غرب خراسان رضوی آغاز شد

سبزوار- ایرنا- مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: توزیع نفت سفید و گاز مایع در هفت شهرستان زیر پوشش این منطقه در غرب خراسان رضوی، که دچار قطعی گاز شده‌اند، آغاز شده است.

غلام محمد احمدی، روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد بحران سبزوار و اعلام قطع گاز در توحیدشهر این شهرستان، توزیع نفت سفید و گاز مایع بین ساکنان این منطقه آغاز شد که بر این اساس، مقدار ۲۰ لیتر نفت سفید و یک کپسول ۱۱ کیلویی برای هر خانوار به طور علی الحساب، در نظر گرفته شده است.

شرکت گاز سبزوار روز شنبه، به منظور مقابله با مساله افت فشار، گاز ۱۵ هزار مشترک این شهر را قطع کرد که به گفته مسوولان این شرکت در صورت تداوم افت فشار گاز، احتمال قطع گاز مشترکان تا حدود ۴۰ هزار اشتراک نیز وجود دارد.

مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: هم اینک ۱۲ هزار لیتر نفت سفید به منطقه توحیدشهر سبزوار، ارسال شده و هیچ نگرانی برای تامین سوخت ساکنان منطقه وجود ندارد.

وی ادامه داد: ذخیره سازی نفت سفید در غرب خراسان، به مقدار کافی انجام شده و توزیع آن به مرور صورت می گیرد.

احمدی با بیان اینکه رفاه حال شهروندان از اولویت های کاری شرکت نفت است، گفت: در کمیته مقابله با بحران مقرر شد تا در صورت بروز قطعی در شبکه گازرسانی، با حضور واحدهای سیار منطقه نسبت به توزیع سوخت مورد نیاز مردم اقدام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: بیش از پنج میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال به روستاهای فاقد گاز طبیعی غرب خراسان رضوی ارسال شده است.

احمدی افزود: توزیع سوخت زمستانی هفت هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه درخواست فرآورده های نفتی در حال انجام است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب ۲ ناحیه سبزوار و بردسکن، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha