۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84998265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت گاز گیلان بر ضرورت تداوم صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد

رشت - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز گیلان ضمن قدردانی از مردم استان بدلیل ثبت صرفه جویی  یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعبی طی روزهای گذشته بر تداوم صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد.

عیسی جمال نیکویی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محدودیت های اعمال شده در روزهای اخیر منجر به ثبت رقم یاد شده در بحث صرفه جویی مصرف گاز شده است.
وی اظهار داشت: در روز گذشته مصرف ۲۴ میلیون متر مکعب گاز به ثبت رسیده است که بیش از ۱۸میلیون متر مکعب آن مربوط به مصارف خانگی است.
وی راه حل نهایی برای تضمین پایداری جریان را همراهی همه مردم و رعایت دمای آسایش در منازل عنوان کرد و با اشاره به پایش ۶ هزار و ۲۵۰ مکان در استان گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ اکیپ در سراسر استان به صورت روزانه دمای ادارات و نهادهای دولتی را مورد بررسی و پایش قرار می دهند.
مدیر عامل شرکت گاز گیلان افزود : با بررسی های بعمل آمده ۷ هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی پرمصرف شناسایی شده اند که به آنها پیامک اخطار قطع ارسال شده است؛ همچنین محدودیت کامل گاز بر صنایع و ایستگاه های CNG استان اعمال شده، علاوه بر این گاز ۴۱۴ اداره و ویلا، ۴۱ گرماتاب و ۲۸ استخر قطع شده است.
جمال نیکویی ضمن قدردانی از حمایت های استانداری گیلان و همراهی همه ادارات و نهادهای دولتی استان در زمینه مدیریت مصرف گاز ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مردم همانند سال های گذشته،زمستان پیش رو نیز بدون مشکل سپری شود.
تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های گیلان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و براساس دستور استاندار روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه تعطیل شد؛ همچنین بر اساس اعلام قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش یافته است.
۲ هزار و ۱۱۷ روستا در گیلان از نعمت گاز برخوردارند که این تعداد ۹۶.۷ درصد روستاهای استان را شامل می شود حال آنکه میانگین کشوری ۸۵ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha