آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره "کالابوم" در یزد چهار بهمن اعلام شد

یزد - ایرنا - مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نخستین جشنواره طراحی صنایع دستی با عنوان "کالابوم" در استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره چهارم بهمن ماه است.

به گزارش روز شنبه این سازمان، علیرضا ثواچه هدف از برگزاری این جشنواره را رونق بخشی به صنایع دستی و حمایت از تولیدات و صنایع داخلی استان بیان کرد و افزود: ۱۳ بهمن اختتامیه جشنواره یاد شده است.

وی با بیان اینکه در استان هنرمندان زیادی در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند اظهار کرد: این جشنواره در ۲ بخش آروانه و نفیس با محوریت طراحی کالای هویت بخش و با حفظ اصالت بومی استان برگزار می شود.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این جشنواره یک نیاز مهم و اثربخش با نگاهی جامع در حوزه صنایع دستی کشور است گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان یزد در حوزه طراحی و تولید صنایع دستی، به درستی می‌توانیم قدمی درجهت رونق این صنعت و ترغیب مردم به خرید محصولات صنایع دستی ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: در اختتامیه جشنواره کالابوم، برگزیدگان علاوه بر دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی، مورد حمایت ویژه نیز قرار می گیرند.

ثواچه با بیان اینکه جشنواره مورد اشاره از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار می شود تصریح کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت callaboom.ir مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha