۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 84998407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: شهرستان نیشابور با افت فشار گاز مواجه است

مشهد- ایرنا- فرماندار شهرستان نیشابور گفت: در برخی از مناطق شهرستان نیشابور به دلیل برودت هوا، با افت فشار گاز مواجه هستیم.

ابوطالب جوان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افت فشار گاز در برخی مناطق به حدی است که برای روشن ماندن سیستم های گرمایشی کافی نیست.

وی اضافه کرد: برای مدیریت مصرف گاز و جلوگیری از قطع ناخواسته گاز در بخش خانگی، تصمیم بر آن شد که فعالیت صنایع در این شهرستان تعطیل شوند.

فرماندار شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه مدیریت بحران امروز این شهرستان، مقرر شده نانوایی ها فقط در یک شیفت و از ساعت هشت تا ١۴ پخت نان داشته باشند.

وی ر ادامه داد: همچنین طبق مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، اصناف به جز اصنافی که در تهیه اقلام ضروری فعالیت می کنند، از ساعت ۱۷ امروز  تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

جوان افزود: در مناطقی از شهر و یا روستاهایی که با مشکل افت فشار گاز مواجه شده اند، در مرحله اول به هر خانوار ١٠ لیتر نفت سفید تحویل می شود.

وی تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع گاز خانگی به کاربسته می شود و شهروندان نیز باید با مدیریت مصرف همراهی لازم را در این خصوص داشته باشند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha