پیکر مادر شهیدان قدس در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) شهر سمنان خاکسپاری شد

سمنان- ایرنا- اقدس قدس‌نژاد مادر شهیدان حمید و مجید قدس از شهدای دفاع مقدس عصر امروز بیست و چهارم دی ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مادر شهیدان قدس شامگاه جمعه بیست و سوم دی ماه در سمنان دعوت حق را لبیک گفت و مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان قدس امروز شنبه بیست و چهارم دی ۱۴۰۱ از مسجد عابدینیه واقع در خیابان هفت تیر سمنان به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار و در گلزار شهدای این امامزاده خاکسپاری شد.

استاندار سمنان نیز در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام مجید و حمید قدس، در پی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت و افزود: صبر و استقامت مادران شهدا که فرزندان رشید خویش را در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و زبان را قادر به ستودن ایثار و ایمان این بانوان مومن و والا مقام نیست.
در ادامه این پیام آمده است: قدس نژاد، مادر شهیدان والامقام‌ مجید و حمید قدس که فرزندان رشیدش را اسماعیل وار برای آرمان های نظام مقدس اسلامی، بهشتی کرد ، بی شک در جنت ابدی ، میهمان شهیدان عزیزش خواهد بود.
استاندار سمنان در بخش پایانی این پیام گفته است: از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.
شهید مجید قدس در ۱۱ تیر سال ۱۳۴۳ در سمنان دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید حمید قدس نیز در هفتم دی ماه ۱۳۴۴ در سمنان به دنیا آمد و در ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha