تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار بر پالایش نفت اصفهان غلبه کرد

سمنان - ایرنا - تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار سمنان در دیداری خانگی در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با نتیجه چهار بر سه از سد تیم پالایش نفت اصفهان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار شامگاه شنبه در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید باهنر گرمسار برگزار شد و نیمه نخست با برتری ۲ بر یک سبحان فلز گرمسار خاتمه یافت.

شاگردان سیدمحمد یحیی‌زاده در تیم سبحان فلز گرمسار در مصاف پایاپای نیمه دوم ۲ گل به ثمر رساندند و ۲ گل دریافت کردند و در نهایت به برتری چهار بر سه دست یافتند.

گل‌های تیم سبحان فلز گرمسار در این دیدار توسط وحید کاظمی، بهنام فکور، امین قنبری و الیاس قبادی به ثمر رسید.

تیم سبحان فلز گرمسار تنها نماینده فوتسال استان سمنان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها باقی ماند؛ در این گروه تیم‌های نفت امیدیه و شهروند ساری به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار در گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال با تیم‌های شهروند ساری، فولاد هرمزگان، پالایش نفت اصفهان، صبای یزد، شهدای ایلام، آروین قالا ماکو، نفت امیدیه خوزستان و نماینده فوتسال تهران همگروه است.

لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران با حضور ۲۷ تیم در سه گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیرنظر فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود و در نهایت ۲ تیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha