ذخیره بنزین خراسان‌شمالی هشت برابر مصرف تابستان است

بجنورد-ایرنا- مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: اکنون میزان ذخیره بنزین در استان به میزان هشت برابر مصرف تابستان است و نگرانی در تامین این سوخت وجود ندارد.  

علی اصغر برومند روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلی جایگاه های سی. ان. جی، رانندگان را به مصرف بنزین سوق داده است، نگرانی در تامین نیاز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعی گاز جایگاه‌های سی. ان. جی در استان سبب شد تا مصرف بنزین روزانه ۳۰۰ هزار لیتر افزایش یابد.

مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی تصریح کرد: گاز جایگاه های سی. ان. جی با توجه به افت فشار گاز در استان و شرایط بحران قطع شده است و در این شرایط میزان مصرف بنزین روزانه ۳۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

وی افزود: میزان ذخیره بنزین در استان مناسب است و هیچ نگرانی در تامین و عرضه این فرآورده وجود ندارد.

توزیع نفت سفید میان ۶ هزار خانوار

برومند در بخش دیگر سخنان خود درباره توزیع نفت سفید به عنوان سوخت جایگزین گاز طبیعی گفت: در روزهای اخیر نفت سفید میان ۶ هزار خانوار روستایی در شهرستان اسفراین و جاجرم توزیع شده است و این اقدام ادامه دارد.

مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی با بیان اینکه بخش بسیار زیادی از نفت سفید در روستاهای اسفراین توزیع شده است افزود: هر خانواده ۲۰ لیتر نفت سفید دریافت می کند.

وی گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت قطع گاز، نفت سفید در اختیار مردم قرار دهد و در این باره هیچ نگرانی برای تامین نفت سفید در استان وجود ندارد.

مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۶ میلیون لیتر نفت سفید در استان ذخیره است و نگرانی در تامین این سوخت وجود ندارد.

مصرف گاز خانگی در خراسان شمالی با سرمای زمستانه و برودت هوا افزایش چشمگیری یافته است و این روند فعالیت بسیاری از صنایع استان را کند کرده و نیاز است تا شهروندان در این فصل مصرف این سوخت گرانبها را مدیریت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha