استاندار : استانداردسازی نمازخانه های بین راهی مازندران دردست اجرا است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: استانداردسازی نمازخانه های بین راهی باهدف فراهم شدن زیرساخت ها برای برپایی نماز مسافران و گردشگران در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در اجلاسیه نماز مازندران در ساری افزود: این استان از دیرباز روحانیون و شخصیت مذهبی برجسته ای را تقدیم اسلام و کشور کرد و نتیجه آن هم این بود که جوانان مازندران نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در جبهه مقاومت هم مازندران پیشتاز بود و بیشترین شهید از این دیار تقدیم اسلام شد و این استان در ارتباط با نماز هم با راهبری نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد اقامه نماز، برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد : بدون استثناء در تمامی ادارات استان نماز جماعت برقرار است اگر چه معتقدم که باید در این امور بیشتر تلاش کنیم.

حسینی‌پور اضافه کرد: برپایی نماز و مشارکت مسوولان در نماز جماعت یکی از شاخص های عملکرد مدیران است و معتقدم اگر در اداره ای با خلوص نیت به نماز توجه شود به طور حتم فساد احتمالی در آن نهاد رشد نمی کند و ریشه کن هم خواهد شد.

استاندار مازندران افزود: حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در استان به طور حتم نهضت جدیدی در فرهنگ نمازخوانی در بین اقشار مختلف ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: مازندران سالانه میزبان میلیون ها گردشگر و مسافر است و در این بین مساجد و نمازخانه های بین راهی قابل توجهی در استان وجود دارد که برای احیای این اماکن مقدس کارهایی در دست اجرا است.

حسینی پور تصریح کرد: مازندران دیار علویان و مهد پرورش علما و شخصیت های دینی و مذهبی است که باید بیش از پیش این شخصیت های ارزشی به اقشار مردم که از نقاط مختلف کشور به مازندران سفر می کنند، معرفی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha