۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84999246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی: قطعی گاز در این استان محدود است

مشهد-ایرنا- مدیر عامل شرکت 'گاز خراسان رضوی گفت: قطعی گاز در استان بسیار محدود و اکنون در یک یا ۲ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که برای این مناطق چراغ نفتی به همراه سوخت توزیع شده است.

حسن افتخاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک ۱۳ هزار و ۵۰۰ مشترک از مجموع ۹۰ هزار مشترک گاز در تربت‌جام دچار قطعی گاز هستند که تلاش برای وصل مجدد آنها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وزیر نفت هم در استان خراسان رضوی حضور دارد تا هر چه زودتر مشکلات رفع شود، بیان کرد: صبح امروز نیز در ارتباط تصویری با رییس‌جمهور آخرین وضعیت شبکه گاز استان با حضور وزیر نفت و استاندار مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شبکه گاز در مشهد و استان عادی است. با این وجود نیازمند همراهی مردم در تامین پایدار گاز هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی پویش "هر خانه یک اتاق گرم" در خراسان رضوی گفت: این پویش اکنون کشوری شده و امیدواریم با همکاری مردم و هموطنان و با عزم ملی این مشکلات که بخاطر قطع گاز وارداتی و سرمای بی سابقه ایجاد شد، رفع شود.

شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک خدمت رسانی می‌کند.

خراسان رضوی از دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته که موجب کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی شده است و کاهش دما همچنان در این استان استقرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha