۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 84999255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک فلسطینی دیگر در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک فلسطینی دیگر براثر اصابت گلوله صهیونیست‌ها در شمال رام الله در کرانه باختری در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، روز یکشنبه در حالی که رسانه های صهیونیستی مدعی شدند این فلسطینی قصد داشته با چاقو به صهیونیست‌ها حمله کند، خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از یک شاهد عینی نوشت: نظامیان صهیونیستی پس از درگیری لفظی با این فرد، او را به زور از خودروی خود خارج کرده، سپس از فاصله بسیار نزدیک به او شلیک کردند.

این خبرگزاری رسمی نوشت: این شهروند ۴۵ ساله فلسطینی در ورودی غربی شهر بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و پس از انتقال به مرکز پزشکی رام الله به شهادت رسید.

این درحالی است که در پی شهادت ۳ جوان فلسطینی در شهر جنین کرانه باختری، روز گذشته این منطقه به صحنه عزای عمومی و اعتصاب سراسری تبدیل شده بود.

حملات نظامیان صهیونیست در چند ماه اخیر به مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس تشدید شده و طی این حملات ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تن دیگر مجروح شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز به بهانه تلاش برای بازداشت «افراد تحت تعقیب» به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برده و با فلسطینیان درگیر می‌شوند.

وزارت بهداشت فلسطین پنجشنبه شب نیز از شهادت یک نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست خبر داد. علاوه بر شهادت این جوان فلسطینی، چهار جوان دیگر نیز در حمله صهیونیست‌ها به شهرک «قباطیه» زخمی شدند که وضعیت جسمانی آنان وخیم گزارش می شود.

این افراد که از ناحیه زانو و قفسه سینه هدف گلوله جنگی صهیونیست‌ها قرار گرفتند به علت وخامت وضعیت به بیمارستان جنین منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha