داوران بخش رادیوتئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

تهران- ایرنا- همزمان با آغاز اجراهای بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ حمید منوچهری، محسن سوهانی و نورالدین جوادیان به عنوان اعضای هیات داوران این بخش معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از تئاتر فجر؛ بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجراهای خود را از امروز (یکشنبه دی ماه) با داوری حمید منوچهری، محسن سوهانی و نورالدین جوادیان آغاز کردند.

این بخش با مدیریت امین رهبر با ۱۳ نمایش، جشنواره فجر را همراهی می‌کند و از ۲۵ دی ماه اجراهای خود را در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز می‌کند.

رادیو تئاتر چهل ویکمین جشنواره تئاتر فجر در اولین روز خود میزبان سه اثر نمایشی است. نمایش «بوکه من» به کارگردانی طاهره شاددل است که ساعت ۱۴ یکشنبه (۲۵ دی ماه) برای اولین بار اجرا شد.

داوران بخش رادیوتئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

در ادامه اجراهای روز ۲۵ دی ماه، نمایش‌های «دست‌انداز» به کارگردانی سید سروش پیمبری از کرمانشاه ساعت ۱۶ و «روایت ناتمام زیبای خط خطی» به کارگردانی بهاره کاظمی از قزوین ساعت ۱۸ اجرا خواهند شد.

همچنین «موج سوار آبی» به کارگردانی حسین خدادی از کرج و «زیبا» به کارگردانی محمدرضا قبادی‌فر از تهران روز دوشنبه ۲۶ دی ماه به ترتیب ساعت ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهد شد.

رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مدیریت امین رهبر از ۲۵ تا ۳۰ دی در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ نرسیده به خیابان سمیه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha