۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84999509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معابر اصلی کرج برف روبی و نمک پاشی  شد

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبر: 84999509
معابر اصلی کرج برف روبی و نمک پاشی  شد

کرج – ایرنا- قائم مقام معاونت خدمات شهر شهرداری کرج اعلام کرد: تمام معابر اصلی این کلانشهر با تلاش نیروهای خدمات شهر برف روبی و نمک پاشی شد.

حشمت عزیزی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : با ورود سامانه بارشی از بامداد امروز بیش از ۲ هزار نیروی انسانی به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک فعالیت خود را در کرج آغاز کردند.

وی ادامه داد: اکنون مشکل خاصی به لحاظ تردد خودروها در کرج وجود ندارد اما تلاش هاا برای پاکسازی و یخ زدایی از تمام معابر فرعی سطح شهر ادامه دارد.

عزیزی گفت : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر خروج سامانه بارشی و تشدید یخبندان از امشب در استان البرز، تیم های نمک پاش نیز فعالیت خود را در سطح معابر کرج ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: در جریان بارش های امروز هیچ انسدادی در معابر اصلی کرج نداشتیم اما بارش ها سبب لغزندگی معابر این کلانشهر شده است.

همچنین حسین امام جمعه مسوول روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: ماسه ونمک برای یخ زدایی از معابر این کلانشهر تامین شده و دراین زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی گفت : تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به موقع به شهروندان در زمان بارش ها پیش بینی شده است.

کلانشهر کرج دارای ۱۰ منطقه شهری با جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر است.

بارش برف که از بامداد امروز در استان البرز آغاز شده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد. طبق گزارش ها ، ارتفاع برف در برخی مناطق استان البرز به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha