صدرنشینی دنور تا شکست عجیب بروکلین برابر اوکلاهما

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال دنور ناگتس با غلبه بر اورلاندو مجیک در صدر کنفرانس غرب باقی ماند.

به گزارش ایرنا، در ادامه لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) چند دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها،‌ دنور ناگتس موفق شد با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۶ برابر اورلاندو پیروز شده و برد قبلی خود را برابر این تیم تکرار کند. با این نتیجه دنور در صدر کنفرانس غرب باقی ماند.

در دیگر بازی برگزار شده، بروکلین نتز به مصاف اوکلاهما سیتی رفت که این بازی ۱۱۲ بر ۱۰۲ به سود اوکلاهما خاتمه یافت. بروکلین در شرایطی این بازی را واگذار کرد که در رده دوم کنفرانس شرق قرار دارد و اوکلاهما سیتی در جایگاه دوازدهم کنفرانس غرب جای گرفت.

صدرنشینی دنور تا شکست عجیب بروکلین برابر اوکلاهما

جدال تیم‌های شیکاگو بولز و گلدن استیت وریرز با نتیجه ۱۳۲ بر ۱۱۸ به سود شیکاگو خاتمه یافت و سن آنتونیو نیز با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۳۲ مغلوب ساکرامنتو کینگز شد. در دیگر بازی برگزار شده پورتلند ۱۴۰ بر ۱۲۳ دالاس را از پیش رو برداشت و لس‌آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۲ در خانه مغلوب فیلادلفیا شد.

در حال حاضر در کنفرانس شرق تیم‌های بوستون،‌ بروکلین و میلواکی رده‌های اول تا سوم هستند و در کنفرانس غرب نیز تیم‌های دنور، ممفیس گریزلیز و نیواورلئان پلیکانز این جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha