۲۰ هزار و ۲۱۳ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گیلان در حال اجرا است

رشت - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از اجرای ۲۰ هزار و ۲۱۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۷۵ واحد در حوزه وزارت راه و شهرسازی و هفت هزار و ۹۳۸ نیز واحد روستایی است.

هادی رحمانی روز دوشنبه در جلسه کارگروه شورای مسکن استان افزود: تاکنون ۹ هزار و ۸۴۰ واحد به صورت مجتمع اجرایی شده که پیشرفت فیزیکی آن در مرحله خاک‌برداری تا اجرای فونداسیون و اسکلت  و یک‌هزار و ۲۴ واحد نیز در مرحله اجرای اسکلت و سقف و ۲۰۰ واحد نیز در مرحله سفت‌کاری است .

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۷۷۶ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی شناسایی شده و در مناطقی که تاکنون نتوانستیم زمین تامین کنیم مقرر شده که نسبت به خریداری زمین اقدام شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه در طرح نهضت ملی مسکن مشکل زمین در استان برطرف شده ، گفت: بالغ بر ۲ هزار و ۳۶۱ هکتار زمین با سند دولتی که متعلق به راه و شهرسازی شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان یادآور شد: تاکنون ۱۰۹ هزار و ۴۲۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۲ هزار و ۵۳۳ نفر حائز شرایط بوده اند ضمن اینکه حدود ۹۹ هزار واحد تاکنون تعیین تکلیف شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha