۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۵۲
کد خبر: 84999656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزامی: استقلال مقابل سپاهان باید بسته بازی کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس این تیم برابر سپاهان، به آبی‌ها توصیه کرد که تا از بازیسازی طلایی‌پوشان جلوگیری و به اصطلاح بسته بازی کنند.

حسین فرزامی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به بازی استقلال و سپاهان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: دو تیم فقط به سه امتیاز مسابقه فکر می‌کنند و این دیدار حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم خواهد بود.

وی افزود: استقلال در بازی رفت و در تهران مغلوب حریف خود شد و حالا در اصفهان به دنبال انتقام و جبران آن شکست خانگی است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: خط دفاعی استقلال در این بازی نقشی مهم و کلیدی خواهد داشت و اگر برای بسته ماندن دروازه، نباید اجازه بدهند مهاجمان سپاهان صاحب توپ شوند.

فرزامی گفت: چند بازیکن که در گذشته پیراهن استقلال را پوشیده‌اند در ترکیب سپاهان حضور دارند و قطعا برای اثبات توانایی‌های خود انگیزه زیادی دارند. سپاهان غیر از این نفرات، چند بازیکن تاثیرگذار هم در اختیار دارد که نباید از آنها غافل شد.

وی تاکید کرد: استقلال باید در اصفهان بسته و با پریسینگ زیاد بازی کند. پرس باید از خط دفاعی حریف آغاز شود تا سپاهانی‌ها نتوانند بازیسازی کنند.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: به طور حتم اگر استقلال موفق شود سپاهان را در اصفهان شکست دهد، شانس اول قهرمانی خواهد بود. حتم دارم کسب سه امتیاز این بازی باعث خواهد شد تا جام در پایان فصل به آبی‌پوشان برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha