تعداد داوطلبان کنکور در سردشت ۳۵ درصد کاهش یافت  

مهاباد - ایرنا - سرپرست اداره آموزش و پرورش سردشت گفت: برای نخستین مرحله کنکور ۱۴۰۲ از این شهرستان یک هزار و ۴۱۳ نفر ثبت نام کردند که تعداد داوطلبان نسبت به تیر ماه امسال ۳۵ درصد کاهش دارد.

اسکندر علیزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان کنکور سراسری در این شهرستان ۶۲۱ داوطلب مرد و ۷۹۲ داوطلب زن هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون علمی بزرگ همچون سایر شهرهای سراسر کشور در چهار گروه آزمایشی برگزار می‌شود، افزود: گروه آزمایشی علوم انسانی با ۶۵۱ نفر داوطلب، بیشترین شرکت کننده را در سردشت به خود اختصاص داده است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سردشت اضافه کرد: در این شهرستان برای شرکت در گروه آزمایشی علوم تجربی ۶۳۲ نفر، زبان خارجی ۶۵ نفر، ریاضی و فیزیک ۴۳ نفر و هنر ۲۲ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: آزمون کنکور سراسری از روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه آغاز و تا عصر جمعه ۳۰ دی ماه در پنج حوزه و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گفته وی، امسال بیش از ۱۵۰ ناظر، مراقب و هماهنگ کننده، مسوولیت برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان را بر عهده دارند.

علیزاده تاکید کرد: جهت رفع نواقص و مشکلات ثبت نامی و دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۶ دی تا چهارشنبه ۲۸ دی باجه رفع نواقص با یک نفر متخصص فناوری در ساختمان اداره آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: هماهنگی و همکاری‌های لازم انجام گرفته و آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون در فضای آرام و مناسب وجود دارد.

علیزاده با بیان اینکه تیرماه امسال ۲ هزار و ۲۶۱ داوطلب در آزمون کنکور سراسری شرکت کردند، گفت: با احتساب امسال تاکنون پنج دوره آزمون کنکور سراسری در طول چهار سال در این شهرستان برگزار می‌شود.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۸ دی ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به این آدرس مراجعه کنند:

https://www.sanjesh.org/group.aspx?gid=۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha