امام جمعه یزد: رسانه‌های گروهی با جهاد تبیین، برکات نظام را به جوانان منتقل کنند + فیلم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رسانه‌های گروهی با جهاد تبیین برکات و ثمرات نظام و انقلاب اسلامی را شایسته به نوجوانان و جوانان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی یزد افزود: هنوز نسل جوان به نحو شایسته در جریان خیلی از برکات انقلاب اسلامی و نظام بعد از گذشته ۴۳ سال نیست.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید مردمی با جلب مشارکت آحاد جامعه و جوانان، جذاب و پرمحتوا و با هدف تبیین اهداف مختلف نظام و انقلاب اسلامی برگزار شود.

امام جمعه یزد اظهار کرد: هنوز خیلی از دانش آموزان و جوانان ما با بسیاری از اهداف و برکات انقلاب اسلامی بیگانه و اصلا آشنا نیستند و این اصلا پذیرفته نیست.

ناصری گفت: هنر حضرت امام خمینی (ره) این بود که موجب بیداری ملت‌ها شد و تحول فرهنگی و ارزشی در جامعه ایجاد کرد و باید این هدف و آرمان بیش از گذشته گسترش یابد.

با جهاد تبیین و کار جهادی و انقلابی است که می‌توان نسل جوان و مردم را با اهداف و برمات عظیم نظام اسلامی در ۴۳ سال گذشته آشنا کردامام جمعه یزد تاکید کرد: هدف دشمنان در برهه کنونی بر این موضوع متمرکز شده که اهداف نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به فراموشی سپرده شود.

ناصری بیان کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی به خصوص در بین نسل جوان هستند بنابراین باید در دهه فجر با برنامه‌ریزی درست و مناسب برای برای تقویت اخلاق تلاش کرد.

امام جمعه یزد بیان کرد: هدف دشمنان در جنگ ترکیبی و فرهنگی تضعیف دین در بین مردم و جوانان است و باید برای شکست اهداف استکبار کار جدی فرهنگی صورت گیرد.

ناصری به اهمیت برنامه‌ریزی و داشتن یک نقشه راه منظم و منسجم در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در استان تاکید و همکاری مردم و مسئولان را خواستار شد.

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد به اهمیت جهاد تبیین و کارهای فرهنگی و رسانه‌ای در دهه فجر امسال با همکاری مردم و مسئولان در استان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل افزود: با جهاد تبیین و کار جهادی و انقلابی است که می‌توان نسل جوان و مردم را با اهداف و برکات عظیم نظام اسلامی در ۴۳ سال گذشته آشنا کرد.

در این نشست تعدادی از مسئولان اجرایی و فرهنگی یزد در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی جدی و هماهنگی برای برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha