معاون استاندار همدان با خانواده شهید مدافع امنیت در ملایر دیدار کرد

همدان- ایرنا- "حسن رضانیا" معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان پیرو تاکید ویژه رئیس جمهور، روز دوشنبه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت "علی نظری" با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان روز دوشنبه در این آئین صبر و شکیبایی خانواده شهید نظری و دیگر شهدای امنیت را در از دست دادن فرزند خود ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: شهدای مدافع امنیت بشارت‌های الهی به همه ما است که نشان می‌دهد این مسیر، نورانی است و شهادت ادامه دارد.

رضانیا ضمن ابلاغ سلام ویژه رئیس جمهور و استاندار همدان به خانواده معزز شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری"، از پدر و مادر شهید نظری برای تربیت چنین فرزند شجاع، متدین، آزادمرد و دغدغه‌مند برای حفظ و برقراری امنیت و آرامش کشور تمجید کرد.

وی شهدا را تجلی آیات قرآن. شفاعت کننده و ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها دانست و افزود: شهید نظری تا پای جان برای دفاع از امنیت، آسایش و آرامش این مردم و نظام ایستادگی کرد و امروز عزیز همه ملت ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شهید نظری و دیگر شهدای مدافع امنیت، خوش عاقبتی و رحمت و درود خداوند را شامل حال خود کردند، بیان کرد: حضور در بین خانواده معظم شهدا توفیق بزرگی برای همه ما است تا بتوانیم در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند آنها و برای عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی محکم گام برداریم.

رضانیا خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌های اخیر دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی را حاصل رشادت‌ها، ایثار و فداکاری مدافعان و شهدای امنیت همچون شهید نظری دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره قدردان ازخودگذشتگی شهدا و خانواده‌های معزز آنان است.

معاون استاندار همدان با خانواده شهید مدافع امنیت در ملایر دیدار کرد

وی با بیان اینکه حضور در بین خانواده معظم شهید سرافراز شهید نظری و دیگر شهدای والامقام از روزهای خوب زندگی ما محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد: با بهره‌مندی از راه و مکتب نورانی شهدا و اباعبدالله الحسین(ع) بتوانیم این راه پرافتخار را تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهدا در زمان حیاتشان گمنام هستند و اهل هیاهو نیستند، گفت: شهید نظری نیز در گمنامی بود و در راه امنیت جان خود را فدا کرد.

رضانیا با تاکید بر اینکه هیچگاه دست از تلاش برای اقتدار روزافزون این نظام مقدس برنمی‌داریم، اظهار داشت: وظیفه همه ما مسئولان و آحاد جامعه ارج نهادن به خدمات شهدا و خانواده‌های معظم شهداست.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز ضمن ارج نهادن به خانواده معزز شهید نظری و لزوم ادامه دادن راه این شهید والامقام، گفت: بار دیگر با شهادت مدافع امنیت شهید "علی نظری"، خورشید شهادت و عزت در آسمان به نام ملایر طلوع کرد.

"سلمان اسماعیلی" با بیان اینکه شهید نظری ما را در دفاع از اسلام و انقلاب روسفید کرد، گفت: به خاطر داشتن شهید نظری‌ها باید بر خود ببالیم که امروز با وجود چنین شهدای سرافراز و جوانان برومندی، توطئه‌های دشمنان بار دیگر خنثی شد و مردم در امنیت و آرامش هستند.

وی خانواده شهید نظری و دیگر خانواده‌های معظم شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و گفت: ملایر شهر وحدت و شهر هزار و ۱۰۰ شهیدسرافراز است که همواره پشت سر ولایت ایستاده است.

معاون استاندار همدان با خانواده شهید مدافع امنیت در ملایر دیدار کرد

اسماعیلی دیدار با خانواده شهید نظری را پیرو دستور ویژه رئیس جمهور همزمان با ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) دانست و تاکید کرد: دولت آیت‌الله رئیسی دولتی مردمی و انقلابی است که حضور در بین مردم و دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در اولویت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز سرکشی از خانواده معظم شهدا را بهره‌مندی از معنویت شهدا دانست و بیان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی دولتی مردمی و انقلابی است و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کند.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" با بیان اینکه تحرکات اخیر دشمنان با حضور آگاهانه و همیشه در صحنه مردم و سربازان نظام در نطفه خفه شد، افزود: نمایندگان مجلس در کنار دولتمردان برای ارایه خدمات به مردم و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در کار و تلاش شبانه‌روزی هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید "علی نظری" و دیگر شهدای مدافع امنیت، بیان کرد: اگر امروز شهید نظری ار بین ما رفت، صدها و هزاران فرزند و خانواده به خانواده شهید نظری اضافه شد و نام شهید نظری در بلندای تاریخ ماندگار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شهادت را بهترین مدل زندگی دانست و افزود: این دیدار و سرکشی به نیابت از رئیس جمهور در سراسر کشور و به تبع آن در استان و شهرستان ملایر انجام شد و مردم و مسئولان همواره قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان هستند.

پدر شهید "علی نظری" نیز گفت: افتخار می‌کنم که فرزندم برای دفاع از امنیت و آرامش کشور و نظام به شهادت رسید و امیدوارم دعای خیر "علی" بدرقه راه همه ما باشد.

معاون استاندار همدان با خانواده شهید مدافع امنیت در ملایر دیدار کرد

"محمود نظری" ضمن تقدیر از همراهی و همدلی تمامی مسئولان و مردم، اظهار داشت: این موجب خوشحالی و خرسندی است در زمانی زندگی می‌کنیم که مسئولانی پا به‌کار و دغدغه‌مند داریم که از تمام توان خود برای اجابت کردن خواسته‌های مردم استفاده می‌کنند.

وی گفت: ملت ایران ملتی بزرگ است و اگر در مواقعی از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند، اما هرگز پشت نظام و انقلاب و ولایت را خالی نمی‌کنند و همیش در صحنه حضور دارند.

پدر شهید نظری خدمتگزاری به مردم را وظیفه مهم مسئولان دانست و ادامه داد: مسئولان باید قدردان مردم باشند و با سعه صدر حرف دل آنها را بشنوند و از دست آنها ناراحت نشوند.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار، لوح و هدیه دولت مردمی و انقلابی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) به نیابت از دکتر رییسی رییس جمهور ایران به خانواده شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" اهدا شد.

در این دیدار که پیرو دستور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) مبنی بر دیدار هیات دولت، استانداران و مسئولان با خانواده معظم شهدای مدافع امنیت در سراسر کشور انجام شد، فرماندار ویژه ملایر، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه چهارم آبان در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha