غیبت قهرمانان جهان و المپیک در هفته دوم لیگ وزنه‌برداری

تهران- ایرنا- تیم‌های حاضر در لیگ وزنه‌برداری با چهره جدید هفته دوم را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه در اهواز برگزار می‌شود. هفته نخست این رقابت‌ها در تهران برگزار شد که مهمترین اتفاق آن مصدومیت سیدرسول معتمدی دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان بود.

تیم‌های حاضر در لیگ در آستانه برگزاری هفته دوم، شماری از چهره‌های جدید در رده جوانان و بزرگسالان را جذب کردند. باشگاه نیروی زمینی که هفته نخست را با رتبه هفتمی به پایان رسانده بود، دو وزنه‌بردار به نام علی قاسمی در رده بزرگسالان و پوریا احمدی منفرد در رده جوانان را به ترکیب خود اضافه کرد.

رعد پدافند، تیم ششم جدول هفته نخست، محراب جوان‌شیری را در دره جوانان و میثم چغاز را در رده بزرگسالان جذب کرده است. عقاب نیروی هوایی تیم پنجم جدول، با سه وزنه‌بردار به نام سینا شعبانی، علیرضا نصیری و امیرمحمد سلیمانی در رده جوانان، وارد هفته دوم مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

ذوب‌آهن اصفهان که در هفته نخست ملی‌پوش ارزشمند و مدعی خود یعنی سیدرسول معتمدی را به دلیل مصدومیت از دست داد، سه وزنه‌بردار به نام عبداله بیرانوند، امیرحسین محمدی و محمدحسین شریفی را در رده جوانان و حسین بیرانوند را در رده بزرگسالان به میدان رقابت خواهد فرستاد تا نتیجه‌ای بهتر از چهارمی هفته نخست را کسب کند.

تیم سوم هفته نخست یعنی مناطق نفت‌خیز جنوب، سیدایوب موسوی وزنه‌بردار ملی‌پوش رده بزرگسالان را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نظر گرفته است و باشگاه سایپا که با ۵۹۹.۸ امتیاز دوم شده بود، متین محمدی را در رده جوانان به ترکیب خود اضافه خواهد کرد.

باشگاه ملی حفاری صدرنشین هفته نخست که با ۶۱۴.۸ امتیاز فعلا از سایر رقبا پیش است، کوروش پیری و محمدرضا غالبی را در رده جوانان و شاهرخ عقیلی‌خواه را در رده بزرگسالان جذب کرده است.

هفته دوم لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در حالی برگزار خواهد شد که سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو و سیدرسول معتمدی قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ به خاطر مصدومیت در این مسابقات به روی تخته نخواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha