تاخیر در آغاز به کار ادارات استان سمنان تا پایان هفته تمدید شد

سمنان- ایرنا-  جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: همه ادارات ، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان از روز سه شنبه ۲۷ تا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها ، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان تا پایان هفته فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.
وی ابراز داشت: فعالیت مراکز آموزشی ( به‌جز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع ) نیز تا پایان هفته جاری به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.
جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه ‌های استان است.
حمیدی، از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده ، امکان بهره مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

هواشناسی استان سمنان ماندگاری هوای سرد در این استان اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

در گرما و سرمای خانه‌های هم شریک باشیم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha