۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 85000594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاه‌نشین: مقابل اسپانیا زنگ تفریح نیستیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی هندبال گفت: اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی جهان است اما برابر آنها زنگ تفریح نمی‌شویم و تلاشمان ارائه نمایشی خوب است.

حمیدصادق شاه‌نشین در گفت وگو با ایرنا درباره شرایط تیم هندبال کشورمان در مسابقات جهانی، اظهار داشت: ملی‌پوشان در دو دیدار اول به ویژه در بازی برابر مونته‌نگرو نمایش خوبی از خود نشان دادند. در واقع بازی قابل تحسین را ارائه دادیم. سطح هندبال ایران ارتقا یافته و با تلاش بیشتر می‌توانیم خود را به جامعه جهانی این رشته معرفی کنیم.

وی درباره دیدار امشب برابر اسپانیا گفت: این تیم یکی از مدعیان قهرمانی و با سابقه طولانی است و چندین بار قهرمان جهان شده است. در تمرینات، روی نقاط دفاعی ملی‌پوشان و حمله و دفاع تیم حریف کار کردیم.

مربی تیم ملی هندبال عنوان کرد: بازیکنان از نظر روحی کاملا خوب و آماده انجام یک بازی عالی هستند. مقابل اسپانیا زنگ تفریح نیستیم و می‌خواهیم توان هندبال کشورمان را ثابت کنیم. پله‌های صعود را طی می‌کنیم و توان تیم ایران را به ارائه می‌گذاریم.

تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات جهانی، ساعت ۲۳ امشب به مصاف اسپانیا می‌رود. تیم کشورمان پیش از این برابر شیلی به برتری دست یافت و مقابل مونته‌نگرو شکست خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha