مردم لرستان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی هستند

خرم‌آباد - ایرنا - سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در پیامی ضمن تسلیت شهادت احمد کشوری نیا شهید مدافع امنیت گفت: مردم وفادار و مومن لرستان همواره مدافع آرمان‌های نظام بوده‌اند.

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است؛ شهیدان همیشه در تاریخ زنده و الهام بخش حال و آینده هستند، شهدا با تقدیم بالاترین سرمایه خویش که جانشان می‌باشد تجارتی بس سودمند در ساحت ربوبی رقم می‌زنند و هیچ پاداشتی بالاتر از قرب الهی برای آنان نیست.

این پیام می‌افزاید: استان لرستان با برخورداری از افرادی مومن و وفادار به انقلاب اسلامی و نیروهای مکتبی همواره در ادوار مختلف مدافع آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بوده و حاصل آن تقدیم ۶ هزار و ۵۵۰ شهید والامقام می‌باشد و امروز شاهد تشییع و تدفین یکی از غیور مردان این سرزمین جناب سروان "احمد کشوری نیا" که پس از ۲۲ سال خدمت صادقانه از هیچ کوششی فرو گذار ننموده و در تاریخ هفدهم دی ماه در مبارزه با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی مجروح و در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به مقام شهادت نایل گردید و با اهداء اعضای بدن خویش به چندین انسان جانی دوباره بخشید.

سردار رادان در این پیام اضافه می‌کند: اینجانب به عنوان خادم مردم شریف ایران اسلامی ضمن تبریک و تسلیت به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، مردم شریف استان لرستان، خانواده‌های معظم شهداء خاصه خانواده محترم شهید بزرگوار احمد کشوری نیا، به وجود چنین همکارانی در فراجا در برخود می‌بالم و افتخار می‌کنم.

در این مجلس نورانی که بنام و یاد این شهید بزرگوار برگزارشده است بادعای حضرت، ولی عصر (عج) و دعای مردم شریف این سرزمین بیش از پیش موفق عمل کنیم.

پیکر شهید مدافع امنیت احمد کشوری نیا روز دوشنبه با حضور مردم ولایت مدار خرم‌آباد تشییع و در قبرستان سراب یاس این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید کشوری نیا ۱۷ دی امسال در عملیات تعقیب قاچاقچیان از ناحیه سر ضربه دید و جمعه ۲۳ دی ماه به شهادت رسید.

با موافقت خانواده این شهید اعضای وی نیز اهدا و به پنج بیمار نیازمند زندگی دوباره اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha