نفت‌مسجد سلیمان را دریابید/ آرامش و تدبیر رمز بقا در لیگ برتر

تهران- ایرنا- در شرایطی که صحبت‌هایی در خصوص حضور رضا عنایتی در باشگاه نفت مسجد سلیمان به گوش می‌رسید اما اتفاقات و حاشیه‌های اخیر باعث شد روند تغییرات در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شرایطی نیم‌فصل اول را به پایان برد که این تیم بعد از ۱۵ بازی تنها ۹ امتیاز کسب کرد و با ۳۵ گل خورده در انتهای جدول شانزدهمی تیمی لیگ برتر قرار گرفت.

نتایج به دست آمده باعث شد ابوذر شجاعی مدیرعامل این باشگاه برای فرار از انتهای جدول و جلوگیری از سقوط تیم درصدد تغییر و تحولاتی در راس تیم خود باشد و حتی گفته شد قرار است رضا عنایتی جایگزین ابراهیم اشکش سرمربی تیم شود. روند کار تا حدی پیش رفت که گفته می‌شود عنایتی با ۵ بازیکن برای حضور در نفت مسجد سلیمان مذاکره شفاهی کرده و برای حضور در جمع بازیکنان این تیم با آنها به توافق نهایی هم رسیده بود اما در کمال تعجب هاله‌ای از ابهام و سوکوت فضای این باشگاه را فرا گرفت و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی قرار است برای این تیم رخ بدهد.

حضور و نفوذ دلال‌های ورزشی در اطراف باشگاه نفت مسجدسلیمان از یک سو و برنامه‌هایی که برای نیم فصل این تیم داشتند به نظر می‌رسد در مسیری که از قبل تعریف و تعیین شده پیش نرفته است چراکه از طریق مختلف سعی دارند فضای متشنجی را در باشگاه و تیم نفت مسجدسلیمان ایجاد کنند تا حدی که حتی تصمیم تیم مدیریتی این باشگاه برای ایجاد تغییرات در راس کادر فنی هم با اختلال همراه شده است.

نکته مهم و قابل تامل این است که مسوولان استانی و مدیران نفتی و غیرنفتی استان تا فرصت دارند باید از تیم خود حمایت کنند تا در ادامه راه لیگ برتر و در نیم فصل دوم بتوانند امتیازهای از دست رفته را جبران کنند در غیر این صورت باید مطالبات به حق هواداران و مردم خونگرم این منطقه از کشور که فوتبالدوست هم هستند را در آینده‌ای نزدیک پاسخ بدهند.

اینکه چه فردی هدایت تیم را در نیم فصل دوم بر دست بگیرد بدون شک در اختیار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه است و باید این فرصت و اختیار را داد که آنها در فضایی آرام و به دور از تنش،‌ بهترین تصمیم را بگیرند تا شاهد حضور نفت مسجدسلیمان در دوره بعدی لیگ برتر هم باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha