۲۶ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85000764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 سارقان مسلح در آتش متقابل پلیس شوش کشته شدند

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: باند سارقان مسلح، توسط پلیس زیر ضربه قرار گرفته و درآتش متقابل، دو نفر از سارقان به هلاکت رسیده و یک نفر دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده دوشنبه شب گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای در محور مواصلاتی اهواز- اندیمشک موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی هویت باند سارقان مسلح سابقه دار شناسایی کردند.
سرهنگ یاری زاده با بیان اینکه صبح امروز سارقان مسلح دریکی از محلات شهرستان شوش توسط ماموران پلیس محاصر شدند گفت: سارقان که عرصه را برخود بسته دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که در آتش متقابل و مقتدرانه پلیس، یکی از سارقان در صحنه به هلاکت رسید و یک نفر دیگر مجروح و دستگیر شد .
فرمانده انتظامی شوش افزود: دو قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه چهار تیغه خشاب از سارقان مسلح کشف شد.
وی اظهارکرد: سردسته باند به هویت (ط_ص) که با سرقت مسلحانه یک دستگاه پراید از محل درگیری متواری شد نیز با تعقیب و گریز ماموران پلیس و اصابت گلوله به ناحیه پا و واژگونی خودرو مسروقه، دستگیر و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
وی تصریح کرد: از سارقان مسلح دو دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت مسلحانه و یک جفت پلاک مسروقه از حوزه شهرستان اهواز کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha