۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85002265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطعی برق در شهر بیرجند رفع شد

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85002265
قطعی برق در شهر بیرجند رفع شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: برق خیابان‌های معلم، پاسداران، بعثت و ۱۷ شهریور شهر بیرجند که صبح امروز بر اثر بارش برف قطع شده بود، بعد از تلاش چند ساعته ماموران این شرکت وصل شد.

مهدی دادگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۶:۴۵ امروز قطعی برق را در خیابان‌های مذکور داشتیم که تیم‌های امدادی شرکت برق بلافاصله به این محلات اعزام و بعد از تلاش چند ساعته در بارش برف و شدت سرما موفق به رفع مشکل شدند.

وی با بیان اینکه بارش برف علت قطعی برق این محلات است گفت: برق خیابان‌های معلم و ۱۷ شهریور به عنوان آخرین مناطق دقایقی پیش وصل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اضافه کرد: در خیابان‌های معلم، پاسداران، بعثت و ۱۷ شهریور هنوز قطعی برق موردی وجود دارد که ماموران امدادی این شرکت در حال وصل برق این مشترکان هستند.

سامانه بارشی جدید از روز گذشته به‌صورت بارش برف و باران در خراسان جنوبی فعال شد که بنابر پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا فردا (پنجشنبه) ادامه دارد و این در حالی است که خراسان جنوبی از هفته گذشته درگیر سرمای شدید و یخبندان است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره فعالیت این سامانه بارشی و کاهش محسوس دمای هوا در این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha