۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85002366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی سفرهای نوروزی زودهنگام مدیران مازندران را به صف کرد

ساری - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در اوایل فروردین ۱۴۰۲، گفت: با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌شود مسافرت های نوروزی به این استان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و حتی پیش از آغاز سال جدید انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق برزگر روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ مازندران که در ساری برگزار شد، افزود: همچنین تعطیلی چندروز شنبه در هفته‌های ماه بهمن اهمیت آمادگی برای مدیریت سفرها در استان را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد : پیش بینی می شود که مسافرت های نوروزی به مازندران از بهمن امسال آغاز و تا پیش از حلول ماه مبارک رمضان به اوج برسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : تفاوت ستاد سفر سال ۱۴۰۲ الگوی توزیعی سفر نسب به سال های گذشته است که در تصمیم به سفر افراد تاثیر خواهد گذاشت.

وی از آغاز فعالیت ستاد سفرهای نوروزی مازندران از ۱۵اسفند امسال تا ۱۸فروردین ۱۴۰۲ خبر داد و تصریح کرد : در این مدت مسولان و اعضای کمیته های ۱۲ گانه ستاد خدماتدهی لازم را به مسافران خواهند داشت.

برزگر گفت : دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ابلاغ شده و ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها به ریاست استانداران و دبیری ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و در زمان تعیین شده تشکیل می شود.

بنا به اعلام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، نوروز ۱۴۰۱ تعداد مسافرانی که در این استان اقامت داشتند حدود ۱۵ میلیون نفر اقامت در شب بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha