سردار سلیمانی: قرن جدید دوران شکوفایی تمدن اسلامی است

مهاباد - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرن جدید به دوران شکوفایی تمدن اسلامی تبدیل شده و امروز دیگر تمدن غرب جذابیت خود را در جهان از دست داده و درگیر بحران معنویت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش شکوه عشایر در مهاباد افزود: با شکوفایی تمدن اسلامی، قدرت در عرصه‌های مختلف در آسیانه میانه و به محوریت جمهوری اسلامی متمرکز می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروزه تمدن اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کرده است، گفت: بزرگترین پیروزی جهان اسلام که در گام دوم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره شده است، سقوط رژیم صهیونیستی و آزادی برای مردم مظلوم فلسطین است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:به فرموده مقام معظم رهبری در قرن جدید و طی ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی در جغرافیای جهانی حذف خواهد شد.

وی افزود: برافراشتن پرچم فلسطین توسط هواداران کشورهای مختلف در میادین جهانی از جمله جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر پیامدهای بسیار روشنی در بردارد و اینکه دیگر نباید شاهد غارت و اسارت در سرزمین و جغرافیای مسلمانان باشیم.

وی با بیان اینکه صدای مردم مظلوم فلسطین اکنون به گفتمانی برای آزادی تبدیل شده است، تاکید کرد: امروز دیگر با زور اسلحه و تحمیل فشار نمی‌توان برای رژیمی غاصب کشور ایجاد کرد و در آینده نزدیک حذف این رژیم جعلی را شاهد خواهیم بود.

سردار سلیمانی در ادامه آذربایجان غربی را نماد وفاداری و دلبستگی به انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور عشایر غیور در این منطقه و دفاع از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و هزاران شهید اهل سنت در طول ۴۴ سال گذشته گواه بر این ادعا است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی این مردم و عشایر بودن که در کنار سایر نیروهای نظامی از این حکومت اسلامی دفاع کردند و اکنون نیز به پایه اصلی امنیت و اقتدار نظام تبدیل شده‌اند.

سردار سلیمانی: قرن جدید دوران شکوفایی تمدن اسلامی است

بسیجیان برای رفاه و امنیت مردم از جان خود گذشتند

امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم گفت: بسیجیان برای رفاه و امنیت مردم از جان خود گذشته و مظلومانه در حوادث اخیر شهید شدند.

ماموستا عبدالسلام امامی با بیان اینکه مجاهدت بسیجیان در عرصه‌های مختلف فراموش شدنی نیست، افزود: این قشر فداکار بدون هیچ گونه چشمداشتی و در راه رضایت خداوند به مردم خدمت کرده و پاداش آنان تنها نزد پروردگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی از امنیت پایدار بهره‌مندیم و با اتحاد و همبستگی و تحت فرامین رهبر مقام معظم رهبری بر تمام مشکلات غلبه می‌کنیم.

ماموستا امامی یادآور شد: به خود می‌بالیم که در سایه رهبری قرار داریم که یک مجتهد جامع بوده و دستورهای ایشان به عنوان نقشه راه تداوم انقلاب اسلامی است.

سردار سلیمانی: قرن جدید دوران شکوفایی تمدن اسلامی است

بسیج در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم است

سرپرست فرمانداری مهاباد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهدای بسیجی گفت: این نهاد مردمی و انقلابی از آغاز شکل‌گیری تاکنون در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم بوده است.

حسن عباسی اضافه کرد: کارنامه بسیج در همه عرصه‌هایی که حضور داشته از جمله دوران دفاع مقدس، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی، حوادث و بحران‌ها و دفاع از انقلاب در برابر فتنه‌ها، درخشان است.

وی افزود: نیروهای بسیجی همیشه جان برکف و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، آماده دفاع از عزّت و استقلال کشور و ارزش‌های آن در برابر دشمنان هستند و این موضوع را در حوادث اخیر در برخی شهرهای ایران اسلامی با نثار خون خود ثابت کردند.

عباسی با تاکید بر ضرورت بسیجی ماندن و ترویج تفکر بسیجی در جامعه یادآور شد: در شرایطی که دشمن بر خلاف دوران جنگ سخت، با جنگ ترکیبی و فتنه انگیزی به میدان آمده و تشخیص حق از باطل را برای مردم بویژه نسل جوان سخت کرده است، همه باید پایبند به نظام و استقلال کشور باشیم.

در انتهای مراسم تعدادی از عشایر با اهدای لوایح و جوایزی به رییس سازمان بسیج مستضعفین حضور وی در شهرستان مهاباد را گرامی داشتند.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای مهم آذربایجان غربی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha