۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 85002946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تأکید معاون استاندار فارس بر تلاش شبانه‌روزی مسئولان برای خدمت به مردم

شیراز-ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، گفت:  خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسئولان یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت بدانند و به فکر خدمت شبانه روزی به مردم باشند.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور در شورای اداری شهرستان جهرم بر توکل کردن مسئولان به خداوند تاکید کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی، از ابتدا توکل بر خداوند متعال بوده است و انقلاب ما با دست خالی به پیروزی رسید تنها داشتن توکل بر خدا منجر به پیروزی انقلاب شد.

وی با اشاره به اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، افزود: خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسئولان یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت بدانند و به فکر خدمت شبانه روزی به مردم باشند.
وی گفت: زنده کردن امید و اعتماد در مردم مطالبه رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم بود و باید همواره به این مطالبه مقام معظم رهبری توجه شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه با نشستن در اتاق و پشت درهای بسته مشکل مردم حل نمی شود ، بیان داشت: مهمترین شاخصه مسئولین نظام اسلامی و دولت سیزدهم بعد از التزام به شرع مبین و آرمان های انقلاب اسلامی ، مردمی بودن و حضور در بین مردم است.
بنا بر این گزارش، قبل از این مراسم معاون استاندار فارس همراه با فرماندار ویژه شهرستان جهرم با خانواده شهیدان دانش و خانواده شهید مدافع حرم مسلم نصر دیدار کرد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha