رقابت کنکور ۱۴۰۲ در جزیره کیش با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی آغاز شد

کیش - ایرنا - رقابت مرحله اول آزمون سراسری (کنکور) ۱۴۰۲ در جزیره کیش با حضور ۲۰۲ داوطلب گروه علوم تجربی همزمان با سراسر کشور در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور ۵۰۸ داوطلب در جزیره کیش شامل ۲۵۵ مرد و ۲۵۳ زن در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ رقابت می کنند.

داوطلبان گروه های مختلف کنکور سراسری در این جزیره شامل ۲۰۲ نفر در گروه علوم تجربی، ۱۱۹ نفر در گروه ریاضی و فنی، ۷۵ نفر در گروه علوم انسانی، ۶۷ نفر در گروه زبان های خارجی و ۴۵ نفر در گروه هنر است.

صبح امروز پنجشنبه آزمون گروه علوم تجربی با حضور ۱۱۹ مرد و ۸۳ زن آغاز شده است و پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف عصر امروز نیز میزبان ۴۰ زن و ۲۷ مرد در گروه زبان های خارجی خواهد بود.

صبح جمعه نیز ۶۹ داوطلب مرد و ۵۰ داوزلب زن در گروه ریاضی و فنی و ۲۴ داوطلب مرد و ۵۱ داوطلب زن در گروه انسانی به رقابت می پردازند و آزمون گروه هنر نیاز با حضور ۱۶ مرد و ۲۹ مرد عصر فراد برگزار می شود.

در ورود به ساختمان محل برگزاری حوزه امتحانی در نوبت صبح، ساعت ۷:۳۰ و در نوبت بعدازظهر، ساعت ۱۴ بسته خواهند شد و داوطلبان قبل از این ساعت در محل آزمون حاضر باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha