ترمز منچستریونایتد در سلهارست پارک کشیده شد؛ سوپرگل اولیسه در دقیقه ۹۱

تهران- ایرنا- منچستریونایتد در یک بازی معوقه از هفته هفتم در خانه کریستال پالاس مقابل این تیم به تساوی رسید تا نوار بردهای متوالی این تیم که به عدد ۵ در لیگ جزیره رسیده بود، قطع شود.

به گزارش ایرنا، در یک بازی معوقه از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ امشب کریستال پالاس و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یونایتد در حالی مهمان پالاس بود که شاگردان اریک تن هاخ با فاصله گرفتن از روزهای بحرانی، این ‌هفته‌ها تبدیل به یکی از مدعیان فصل لیگ جزیره شده‌اند و با کسب ۵ برد متوالی در ۵ بازی اخیرشان در لیگ، با یک بازی کمتر نسبت به نیوکاسل با ۳۸ امتیاز پیش از شروع این مسابقه در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

ترمز منچستریونایتد در سلهارست پارک کشیده شد

روند فوق‌العاده منچستر در هفته‌های اخیر امشب مقابل کریستال پالاس در در سلهارست پارک هم ادامه پیدا کرد و برونو فرناندز در دقیقه ۴۳ روی پاس کریستین اریکسن با یک شوت سرکش از داخل محوطه منچستر را یک بر صفر پیش انداخت اما در حالی که همه در انتظار سوت پایان بازی بودند، در دقیقه ۱+۹۰، میشل اولیسه از روی یک ضربه آزاد توانست یک سوپرگل به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. در نهایت این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا نوار پیروزی های شیاطین سرخ پاره شود.

ترمز منچستریونایتد در سلهارست پارک کشیده شد

با این تساوی روند ۵ برد متوالی منچستر در لیگ قطع شد و این تیم با تک امتیاز این مسابقه ۳۹ امتیازی شدند و با یک پله صعود در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

کریستال پالاس هم ۲۳ امتیازی شد اما جایگاه دوازدهمی این تیم تغییری نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha