۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85003568
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

وزیر آموزش و پرورش از پروژه‌های نیمه تمام آموزشی رشت بازدید کرد

رشت - ایرنا - یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در سفر یک روزه به استان گیلان پس از حضور در گلزار شهدای رشت و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در مرکز استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر آموزش و پرورش به همراه اسدالله عباسی استاندار گیلان، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش از پروژه نیمه تمام  سالن فرهنگیان و هنرستان ماندگار شهیدچمران رشت بازدید کرد.

ساخت پروژه "نیمه تمام" سالن اجتماعات یک هزار نفره فرهنگیان رشت از سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع با ۱۲ هزار مترمربع زیربنا آغاز شده و هم اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در هنرستان ماندگار شهید چمران رشت ضمن ادای احترام به یادمان شهدای این هنرستان با جمعی از دانش آموزان و اولیای مدرسه به گفت و گو پرداخت و در ادامه از نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه ای و کارگاه های تخصصی این هنرستان بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش بعد از این برنامه ها با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان و دیدار با فرهنگیان از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha