رییس جمهور در ادامه نظارت ستادی، از وزارت کار بازدید کرد

تهران- ایرنا- حضور رئیس‌جمهور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه طرح‌ نظارت ستادی از دستگاه‌ها انجام شد و آیت الله رییسی از نزدیک در جریان اشتغال و دغدغه کارگران قرار گرفت.

ب️ه گزارش خبرنگار دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دهمین جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، در وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی حاضر شد و از نزدیک در جریان اشتغال و دغدغه کارگران قرار گرفت.

نظارت ستادی، مکمل نظارت‌های میدانی و سفرهای استانی است و میزان حرکت دستگاه‌ها را بر اساس سند تحول می‌سنجد که دولت سیزدهم از ابتدای تشکیل به این مهم اهتمام داشته است.

رییس جمهور در ادامه نظارت ستادی، از وزارت کار بازدید کرد

در این نظارت ستادی رئیس‌جمهور خواستار راه اندازی سامانه‌هایی با هدف تسهیل کاریابی و رصد عملکرد دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال شد.

پیش از این، آیت الله رئیسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، ‌تحقیقات و فناوری و صمت همچنین بانک مرکزی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

آخرین بازدید رئیس جمهور در ادامه نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی پنجم دی ماه از وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

رییس جمهور همچنین روز گذشته با حضور از پیش اعلام نشده در شرکت ملی گاز، ضمن حضور در مرکز کنترل شبکه گاز کشور،‌ از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توزیع گاز در سراسر کشور و اقدامات صورت گرفته جهت پایداری این شبکه قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha