۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85003592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده های کنکوری ها با پلیس راهور البرز همکاری کنند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از خانواده داوطلبان کنکور سراسری در این استان خواست برای تسهیل در رفت وآمد فرزندان خود بین خانه و حوزه های آزمون همکاری لازم را با ماموران راهور داشته باشند.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به برگزاری آزمون طی امروز و فردا جمعه تیمهای پلیس راهور استان البرز به منظور روانسازی ترافیک وتسهیل رفت و آمد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون پوشش ترافیکی می دهند.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز نیز پیش تر اعلام کرد: ۵۳ حوزه آموزش و پرورش این استان آماده برگزاری مرحله نخست آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سال ۱۴۰۲ شده است.

اصغرافشار اظهار کرد: امسال هفت هزار و ۸۸۳ داوطلب در آزمون سراسری دانشگاه ها در حوزه کنکور سراسری آموزش و پرورش استان البرز شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه های کنکور سراسری آموزش و پرورش در کرج، فردیس، نظرآباد و اشتهارد امسال پذیرای مرحله نخست آزمون داوطلبان سال ۱۴۰۲ است.

وی یادآورشد: آزمون گروه علوم تجربی صبح روز پنجشنبه و آزمون زبان های خارجی بعداز ظهر پنجشنبه ۲۹ دیماه ، علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح جمعه و آزمون هنر بعدازظهر جمعه ۳۰ دیماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha