امام جمعه پاوه: مردم منطقه اورامانات به امام و انقلاب وفادارند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه پاوه گفت: علما و مردم متدین و انقلابی منطقه اورامانات استان کرمانشاه به امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا «قادر قادری» روز پنجشنبه به اتقاق تعدادی از از علمای منطقه اورامانات در دیدار با با آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گزارشی از برنامه های منطقه اورامانات را ارایه کرد و از تجدید پیمان علمای و مردم متدین منطقه این منطقه با آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد.

وی گفت: به آینده امیدواریم و معتقدیم که در پس زمستان بهار دل انگیز خواهد آمد، لذا انتظار داریم که دولت با برنامه ریزی و توجه به وضعیت معیشتی مردم بهاری پربار را برای ایران اسلامی و استان کرمانشاه به نظاره بنشینیم.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز مردم شریف منطقه اورامانات را به وفاداری نسبت به انقلاب و رهبری ستود و در ادامه اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی منسجم دولت مردمی شاهد شکوفایی بیشتر این منطقه باشیم.

به گزارش ایرنا، اورامانات در استان کرمانشاه به منطقه‌ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بخشی از اورامانات نیز در شهرستان‌های مریوان، سروآباد و کامیاران در استان کردستان واقع شده و بخش دیگری از آن نیز در استان حلبچه عراق واقع است.

ماموستا قادری در سال ۵۹ از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به درخواست اهالی پاوه به عنوان امام جمعه پاوه منصوب شد و اولین نماز جمعه را در مسجد «سابقی» این شهر با حضور گسترده مردم و روحانیون اقامه کرد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha