۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85003876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات پی‌ریزی ۸۸۰ واحد مسکونی در مشگین‌شهر به اتمام رسید

اردبیل- ایرنا - عملیات احداث یک هزار و ۷۴۴ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن مشگین شهر آغاز شده و از این تعداد فونداسیون ۸۸۰ واحد به اتمام رسیده است.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، سیدحامد عاملی که در سومین سفر از دور سوم سفرهای شهرستانی به مشگین‌شهر سفر کرده است، عصر امروز از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت پروژه را به‌صورت میدانی بررسی کرد.

بنا به اعلام مسؤولان مرتبط، پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان مشکین‌شهر در ۲ موقعیت مکانی در حال اجرا بوده و تاکنون احداث یک هزار و ۷۴۴ واحد آغاز شده که از این تعداد فونداسیون ۸۸۰ واحد به اتمام رسیده است.

عملیات پی‌ریزی ۸۸۰ واحد مسکونی در مشگین‌شهر به اتمام رسید

فاز اول نیروگاه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

عاملی امروز همچنین از نیروگاه برق ۲۰ مگاواتی فرجام در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت آن قرار گرفت.

با اعلام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، این پروژه به‌منظور تولید برق در شهرستان مشگین‌شهر با اعتبار ۲۸۰میلیارد تومان در حال اجرا بوده و فاز اول آن طی سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید از مجتمع آب‌رسانی شهید سلیم‌زاده، و بازدید از پست ۲۳۰ کیلوولت سه‌راهی سواره از دیگر برنامه های استاندار اردبیل در مشگین شهر بود.

پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت سه راهی سواره طبق برنامه اعلامی تا پایان سال جاری وارد مدار می‌شود. این پست شبکه برق شهرستان مشگین‌شهر را به شبکه سراسری انتقال برق وصل کرده و ضمن رفع مشکل ظرفیت برق خطوط ۶۳ کیلوولت، برق مورد نیاز صنایع، کشاورزی، گردشگری، تجاری و مسکونی شهرستان مشگین‌شهر را تأمین خواهد کرد.

عاملی امروز همچنین ضمن بازدید از واحد تولید ورق‌های فولاد ایرانیان کیش در این شهرستان، رفع مشکلات این واحد را به‌صورت میدانی پیگیری کرد و طی نشستی در واحد مذکور با حضور مدیران مرتبط استانی، برای رفع این مشکلات تصمیم‌گیری شد.

بهره‌برداری از فاز دوم کارخانه تولید کاغذ و کارتن مشکین‌شهر سال آینده آغاز می‌شود

استاندار اردبیل همچنین در جریان از کارخانه تولید کاغذ و کارتن (ابتکار کاغذ) با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌یافته توسط سرمایه‌گذار کارخانه مذکور گفت: فاز دوم کارخانه تولید کاغذ و کارتن (ابتکار کاغذ) مشکین‌شهر تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha