اتحادیه اروپا در صورت تصویب قطعنامه علیه سپاه با برخورد سخت روبرو خواهد شد

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا قطعنامه‌ای علیه سپاه پاسداران تصویب کند، با برخورد سخت مسئولان ما به خصوص مجلس روبرور خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: آمریکا در همه فتنه‌هایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران اجرا کرده، شاهد شکست سنگینی بوده و تصویب قطعنامه علیه سپاه نیز فتنه دیگر آمریکاست که توسط پارلمان اروپا انجام شده است.

وی افزود: البته این طرح هم‌اینک در پارلمان اروپا تصویب شده و آن را به شورای اروپا پیشنهاد داد تا شورای اروپا آن را تصویب کند اما با توجه به مباحثی که از سوی اروپاییان طرح می شود، بعید است که چنین قطعنامه ای علیه سپاه تصویب شود اما اگر این کار نابخردانه را انجام دهند، مجلس ما هم مقابله به مثل می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: این طرح و اعلام سپاه به عنوان تروریسم در مکانی انجام شده که چندی قبل تروریسم‌های عالم را دعوت کردند تا حرف آنان ا بشنوند ، تروریسم‌هایی که ۱۷ هزار ایرانی بی گناه را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: آمریکا دشمن بشریت است و ما نیز با این قدرت پوشالی در جنگ هستیم که در این میان حساب مردم آمریکا جدا است چون ما در خصوص سیاست های دولت آنان و با قدرت‌های پوشالی حکومت آنان طرف هستیم در این راستا دولت آمریکا دشمن شماره یک نه فقط ملت ایران که همه جهانیان است.

امام جمعه رشت بیان کرد: البته آمریکا پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جنگ‌ها و فتنه‌های بی شماری را به راه انداخت که ایجاد اغتشاشات نیز آخرین آنها بود که همه رسانه‌ها حتی همسایگان ما را بسیج کردند اما باز هم شکست خوردند.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد اغتشاشات به دشمن آفرین گفت که بسیار معنی‌دار بود چون آنها همه ابزارهای خود را به کار گرفتند اما باز در مقابل رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و آگاهی ملت ما شکست خوردند و آمریکا مطمئن باشد که در آینده نزدیک همین اغتشاشگران دشمن آنان خواهند بود چون اغتشاشگران خواهند فهمید که فریب خورده و دشمن اصلی آنان آمریکاست.

وی در ادامه گفت: اخراج ایران از عمده سازمان‌های جهانی نیز دیگر فتنه آمریکا بود که پس از اغتشاشات انجام شد اما ما هر چه منزوی‌تر شویم، بیشتر رشد خواهیم کرد و تنفر جهانیان نیز از آمریکا بیشتر خواهد شد چون همگان از نقشه‌های شوم آمریکا مطلع تر می شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: در برجام نیز رجال سیاسی ما عاقلانه حرف زدند اما اروپاییان در تبعیت از آمریکا که از برجام کنار رفته ، نابخردانه حرف کردند و در این بین اروپا متضرر خواهد شد چون خروج آمریکا از برجام به ضرر خود آمریکا تمام شد.

امام جمعه رشت در خاتمه به واکنش برخی از سلبریتی‌ها اشاره و بیان کرد: در جریان ایجاد اغتشاشات ، تعداد اندکی از سلبریتی‌ها که متشکل از هنرمندان و ورزشکاران هستند، فریب خوردند تا برعلیه نظام جمهوری اسلامی صحبت کرده و واکنش نشان دهند که به طور حتم آنان نیز به اشتباه خود پی خواهند برد و از سوی دیگر اکثر قریب به اتفاق هنرمندان و جامعه ورزش، طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


با تروریستی خواندن سپاه، اروپا بزرگترین ضرر را خواهد کرد

جانشین بسیج اساتید گیلان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت هم گفت: اتحادیه اروپا با اعلام کردن سپاه به عنوان تروریست, بزرگترین ضررمی کند.

حسین بهمنش اظهار داشت: اتحادیه اروپا دو نهاد دارد که یکی پارلمان و دیگری شورای اروپاست که هم اینک پارلمان اروپا قطعنامه تروریستی بودن سپاه را تصویب کرد.

وی افزود: البته این طرح باید در شورای اروپا نیز تصویب شود که بعید است شورای اروپا چنین حماقتی را مرتکب شود.

وی ادامه داد: یکی از پایه های انسجام و امنیت اروپا ، آسیا به خصوص غرب آسیا است و تمام تحلیل گران می دانند که بدون ایران امنیت در غرب آسیا امکان پذیر نیست.

جانشین بسیج اساتید گیلان اضافه کرد: گرچه اتحادیه اروپا یکی از ابزارهای سیاست گذاری آمریکاست و از سیاستهای آمریکا پیروی می کند اما با این وجود محال است که این قطعنامه در شورای اروپا تصویب شود چون به طور حتم اروپا ضررکننده بزرگ تصویب این قطعنامه خواهد بود.

تمرکز دشمن در جنگ نرم مقوله احساسات است

بهمنش در ادامه به مقوله حجاب در جامعه اشاره و بیان کرد: جنگ نرم در دهه 60 بین آمریکا و شوروی سابق ایجاد شد که آمریکا توانست شوروی را شکست دهد و هم اینک نیز آمریکا این جنگ نرم را با جمهوی اسلامی ایران به راه انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: البته دشمن در ماجرای جنگ نرم کنونی بر مقوله احساسات تمرکز کرده و پس از اغتشاشات نیز مانور بی حجابی و بد حجابی را شاهد هستیم و حتی اختلافاتی نیز میان نیروهای داخلی ایجاد شده که این امر فتنه دشمن و جنگ نرم آنان است.

وی اظهار کرد: اما رهبر معظم انقلاب در برهه کنونی در خصوص جهاد تبیین و جنگ شناختی تاکید دارند و امیدواریم که ما به خوبی از فتنه ها و حربه های دشمنان آگاه شویم و از جهادگران جهاد تبیین باشیم.

جانشین بسیج اساتید گیلان در خاتمه گفت: البته همه حکومت ها نسبت به امر پوشش و حجاب سیاست گذاری دارند چون حجاب و پوشش امری اجتماعی است و با این وجود ما باید در امر حجاب دقیق تر عمل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha