۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85004107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طغیان بی‌سابقه‌ی پپ بعد از برد بزرگ؛ اگر این‌طور بمانیم، آرسنال ما را نابود خواهد کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: من به دنبال شکست دادن آرسنال هستم؛ اگر این‌طور بازی کنیم، آرسنال ما را نابود خواهد کرد و من خواستار واکنشی از کل باشگاه هستم، نه فقط بازیکنان. 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی در یکی از مهمترین دیدارهای عقب‌افتادی لیگ برتر انگلیس با نتیجه‌ی پرگل چهار بر ۲ از سد میهمانش تاتنهام گذشت تا همچنان در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی پرمیرلیگ باقی بماند. با این حال پپ گواردیولا در گفت‌وگو با BBC چهره‌ی دیگری از خودش را نشان داد و با عصبانیت نسبت به مسائل مختلف صحبت کرد. وی در ابتدا اظهار داشت: از همان دقیقه اول فاقد تعصب، اشتیاق و عطش برای پیروزی بودیم. این در مورد هواداران سیتی هم صدق می‌کند؛ آن‌ها به مدت ۴۵ دقیقه ساکت هستند. من هوادارانم را می‌خواهم. ما با رقابت کردن در بالاترین سطح خیلی خیلی فاصله داریم.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه خاطرنشان کرد: رقیب ما آرسنالی است که این عطش را به خاطر ۲ دهه عدم قهرمانی در لیگ برتر، در خودش دارد. من در حال شرح دادن واقعیت هستم. من دیگر تیم خودم را نمی‌شناسم. آن‌ها قبلا عطش و اشتیاق لازم برای دویدن را داشتند. ما خیلی با تیم فصول قبل فاصله داریم. فکر می‌کنید در تمامی مسابقات می‌توانیم این‌طور به بازی برگردیم؟ این‌گونه نیست. فکر می‌کنید با این شکل از بازی می‌توانیم فاصله‌مان با آرسنال را کم کنیم؟ امکان ندارد. امروز خوش شانس بودیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم یا رقابت کنیم ولی مدام غر بزنیم، هیچ شانسی برای فتح هیچ عنوانی نخواهیم داشت.

گواردیولا در پایان اذعان داشت: مردم می‌گویند چون قهرمان اروپا نشده‌ایم، موفقیتی کسب نکرده‌ایم؛ این حرف مزخرف است! ما مقابل این لیورپول، ۲بار پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شدیم؛ آن هم با آن سبک بازی در این کشور. ما پس از چهار قهرمانی طی پنج سال، تیم سرخوشی هستیم؛ همه چیز خوب و مرتب است. ولی من نمی‌خواهم سرخوش باشم، من به دنبال شکست دادن آرسنال هستم. اگر این‌طور بازی کنیم، آرسنال ما را نابود خواهد کرد. من خواستار واکنشی از کل باشگاه هستم، نه فقط بازیکنان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha