۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85004175
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تروریست قلمداد کردن سپاه دسیسه غرب برای محاصره ایران است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه برخی کشورهای اروپایی و غرب طی ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال محاصره ایران هستند، گفت: یکی از دسیسه‌های آنها خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران با تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، افزود: اروپایی‌ها به خوبی می دانند که تنها نیرویی که با تروریست های دست پرورده آمریکا (داعش) این غده سرطانی به مبارزه پرداخت و مانع ورود به مرزهای کشورهای آنها شد، سپاه پاسداران به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه با تروریست خواندن سپاه در پارلمان و اتحادیه اروپا دست ملت ایران بسته نخواهد شد، ادامه داد: ملت ایران از ابتدای انقلاب از این نوع خباثت ها، توطئه ها، تهدیدها و تحریم‌ها بسیار دیده‌اند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تمرکزگرایی به نفع کشور نیست، گفت: تفویض اختیار به شهرستان‌ها کاهش کار در مراکز و تسریع در امور مردم را به دنبال دارد.

وی افزود: برخی شایعات در خصوص کاهش اختیارات مسوولان شهرستان‌ها موجب تشویش اذهان عمومی است.

حجت‌الاسلام امینی به استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود اشاره کرد و ابراز داشت: دلیل استقرار این اداره کل در شهرستان شاهرود وجود روستاها، تعداد مبالغان دینی، مجالس روضه‌خوانی و جمعیت بیشتر نسبت به مرکز استان است.

تروریست قلمداد کردن سپاه دسیسه غرب برای محاصره ایران است

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نباید جناح‌گرا باشد، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه اتحاد، همدلی و همگرایی است.

حجت الاسلام امینی به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی و تبلیغی باید به طور کامل مراقب باشند تا امر خدا در هیچ شرایطی بر زمین نماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha