۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85004189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه دزفول: رویارویی با ملت ایران آب در هاون کوبیدن است

دزفول-ایرنا- امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه قدرت نظام ایران به مراتب از قدرت رژیم صهیونیستی بالاتر است، گفت: هزینه کردن و رویارویی با ملت ایران آب در هاون کوبیدن است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به تلاش ایده پردازان غربی برای طراحی نقشه در دوره پسا آشوب گفت: غربی ها سه نقشه طراحی و هزینه‌ها کردند اما به نتیجه نرسیدند.
وی ادامه داد: نخستین نقشه دشمن، دستاوردسازی مذاکرات بود برای همین امر در بوق و کرنا کردند که حلال مشکلات و رفع گره‌های همه زندگی ملت ایران مدیون برجام است.
حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: وقتی وارد مذاکره شدیم متوجه شدیم، برجام سلاحی برای خلع سلاح و فلج کردن ایران بود که دیپلمات‌های ایران زیربار نرفتند و برگشتند و تا این لحظه مسکوت مانده است.
وی آشوب سازی را نقشه دوم غربی‌ها عنوان کرد و افزود: آشوب‌های زیادی بعد از ۱۰۰ روز بمباران اطلاعاتی و تبلیغاتی در کشور ایجاد کردند ولی با همراهی نکردن ملت، این نقشه آنها نیز به فنا رفت اگر چه هزینه‌هایی برای ایران به همراه داشت.
امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: نقشه سوم دشمن طرح حمله نظامی است که البته جرات گفتن آن را هم ندارند چون تیری بر قلب خودشان است.

وی افزود: راهبرد اول دشمن حذف کانال دیپلماتیک ایران و بر هم زدن روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران بود برای همین کمپینی ایجاد و ۹۸ هزار امضا جمع کردند که مقامات کانادا، ژاپن، آمریکا، فرانسه و بریتانیا اعلام کردند همه سفرای ایران را از این کشورها خارج کنید.
حجت الاسلام عبدالهی گفت: سوئد، لندن و آلمان به بهانه‌های مختلف تعدادی را به خیابان ریختند و شعار ضدایرانی سردادند تا سفارت‌های ایران را تعطیل کنند.
وی راهبرد دوم را حمله به بازوی نظامی ایران دانست و افزود: در سال جاری میلادی روزنامه انگلیس طی خبری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد چند ساعت بعد تلویزیون بی بی سی این خبر را تایید کرد و انگلستان، سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.
امام جمعه موقت دزفول گفت: ۴۰ سناتور فرانسوی نیز طرحی ارائه دادند که براساس آن سپاه پاسداران را باید در گروه‌های تروریستی قرار دهند و بانک های ایران را تحریم و مسیرهای هوایی را مسدود کنند.

وی با بیان اینکه نخست وزیر هلند در دیدار عده ای از ایرانیان خودفروخته اعلام کرد ما سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی جای می دهیم، افزود: سوم بهمن ماه نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا است که پیش از آن عده ای خودفروخته توئیت هایی مشترک مبنی بر لزوم تحریم ایران از سوی اروپا و قطع ارتباط منتشر کردند.

حجت الاسلام عبدالهی راهبرد سوم دشمن را حذف برجام برای خلع سلاح کردن ایران عنوان کرد و گفت: فرانسه نیز اعلام کرد پهپادهای ایران ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ است.

وی افزود: در حالیکه همه چیز در هاله‌ای از ابهام است اما فرانسه نقض این قطعنامه از سوی ایران را ۱۰۰ درصدی می‌داند و می‌گوید برجام توسط ایران نقض شده است.
امام جمعه موقت دزفول راهبرد بعدی دشمن را حذف برجام و مدیریت سلبریتی‌ها دانست و گفت: جریان‌های ضدایرانی تلاش کردند از طریق سلبریتی‌ها مردم را همراه خود کنند ولی موفق نشدند.

شورای شهر، شهرداری قوی برای دزفول انتخاب کند

امام جمعه موقت دزفول بر ضرورت انتخاب شهرداری قوی و آگاه به مصالح شهر تاکید کرد و گفت: باید شهرداری قوی و آگاه به مصالح فرهنگی، عمرانی و فرهنگی برای دزفول انتخاب شود.

وی ادامه داد: شهرداری دزفول فعلا با سرپرست اداره می‌شود که منافع و مصالح شهرمان ایجاب می کند شهرداری قوی انتخاب و اعضای شورا با انتخابی شایسته از این مرحله حساس آبرومند بیرون بیایند.

حجت الاسلام عبدالهی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه از وضعیت گرانی و بی‌ثباتی قیمت ها در بازار انتقاد کرد و ادامه داد: مردم در سرگردانی بزرگی به سر می‌برند و سوالات زیادی در خصوص دلیل تغییر روزانه قیمت اجناس دارند که دولتمردان باید پاسخگوی آنها باشند.
وی بیان کرد: مردم می‌خواهند بدانند تغییر قیمت اجناس کی متوقف خواهد شد؛ چرا توجیه منطقی از سوی مسوولان برای قانع کردن مردم ارائه نمی‌شود؟

امام جمعه موقت دزفول افزود: برای مردم قابل هضم نیست که خودرو معضل دهه‌های زندگی آنها باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha