امام جمعه رباط کریم:  هجمه دشمنان علیه سپاه به خاطر شکست آنان در اغتشاشات است

رباط کریم - ایرنا - امام جمعه رباط کریم گفت: توهین و هجمه به سپاه پاسداران از سوی دشمنان نظام به خاطر شکست سنگین آنها در اغتشاشات اخیر و تحت فشار قرار دادن ایران برای گرفتن امتیاز است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته رباط کریم اظهار داشت: اروپایی هایی که سپاه را متهم می کنند خود از حامیان اصلی تروریسم دولتی اسرائیل هستند و در ایجاد گروه‌های تروریستی و حمایت آنها نقش داشته و دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مجاهدت سپاه در مبارزه با تروریست ها نبود امروز اروپایی ها در کشورهای خود امنیت نداشتند.

خطیب جمعه رباط کریم اضافه کرد: دشمنان در ۴۴ سال گذشته ملت ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دادند و همه موفقیت ها از جمله موفقیت های سپاه پاسداران در شرایط تحریم به دست آمده است.

ترابی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر سر امنیت خود با کسی شوخی ندارد و اتحادیه اروپا در صورت اشتباه تاوان سختی خواهد داد.

وی ادامه داد: سه ماه رجب، شعبان و رمضان که فصل نیایش است فرصت مغتنمی برای تهذیب نفس و اصلاح قلب بوده و انسان بیدار و هوشیار با بهره گیری از فرصت های معنوی این فصل می‌تواند خود را تا مرز متقین بالا بکشد.

امام جمعه رباط کریم یادآور شد: مردم و دولتمردان باید در حفظ و نگهداری از محیط زیست کوشا باشند و از آنچه که سلامت محیط زیست را به خطر می اندازد جلوگیری کنند و این نیازمند توجه بیشتر مسئولان و مشارکت مردم است وقوه قضاییه هم به ترک فعل و قصور مسئولان فعلی و سابق در موضوع آلودگی هوا رسیدگی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha