تکرار نتیجه بازی رفت در دربی خوزستان؛ یک امتیاز به دردنخور، سهم صنعت نفت و فولاد شد

تهران- ایرنا- تیم‌های صنعت نفت و فولاد خوزستان مانند بازی رفت در لیگ بیست و دوم تن به تساوی بدون گل دادند؛ نتیجه‌ای که به نفع هیچ یک از ۲ تیم نبود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی برگزارکننده‌ی آخرین بازی روز دوم هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که نهایتا این دربی خوزستانی با نتیجه‌ی مساوی بدون گل تمام شد.

هر ۲ تیم برای اینکه بتوانند به وضعیت خود در جدول سروسامان ببخشند، نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتند اما به هدف نهایی خود دست پیدا نکردند. هر ۲ تیم در ۲ نیمه صاحب موقعیت‌هایی شدند اما عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها و مدافعان مانع از رد و بدل شدن گل شد و بازی با نتیجه‌ی مساوی بدون گل تمام شد.

صنعت نفت با این تساوی خانگی ۱۱ امتیازی شد و در همان جایگاه پانزدهم باقی ماند. شاگردان ادسون تاوارس حالا با نفت مسجدسلیمان ۲ امتیاز فاصله دارند و برای رسیدن به جایگاه چهاردهم می‌بایست فاصله‌ی سه امتیازی با مس کرمان را جبران کنند.

فولاد نیز با متحمل شدن نهمین تساوی خود در این فصل ۲۱ امتیازی شد و امکان صعود موقت به رده‌ی ششم را از دست داد و در رده‌ی هفتم ایستاد. تیم جواد نکونام در بازی رفت هم موفق به شکست هم‌استانی خود نشد و با همین نتیجه متوقف شد.

ترکیب ابتدایی صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، سیدفاخر تهامی، حسین سنگرگیر، فردین‌ یوسفی، میثم تهی‌دست، حسین ساکی و امیرحسین فرهادی.

ترکیب ابتدایی فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، محمد آبشک، احسان پهلوان، محمدرضا غبیشاوی، عارف آقاسی، محمدامین حزباوی، سعید آقایی، علیرضا کوشکی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha