۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85004480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوری: سه امتیاز، مبارک پرسپولیس/ فوتبال بدون تماشاگران جذابیتی ندارد

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: متاسفانه تماشاچی در ورزشگاه نیست و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود؛ به نظرم بدون حضور هواداران فوتبال جذابیتی ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد نوری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و به پرسپولیس و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. سه امتیاز خوب را به دست آوردند. ما هم تلاش زیادی کردیم اما روی ضربه‌ی ایستگاهی که اتفاقا در طول هفته کار کرده بودیم غافل شدیم. سه امتیاز مبارک پرسپولیس باشد و ما هم تلاش می‌کنیم بازی بعدی سه برد را به دست بیاوریم.

وی درباره‌ی مشکل ذوب‌آهن در خط حمله خاطرنشان کرد: برای نیم‌فصل دوم ۲سه مهاجم اضافه کردیم. سامان نریمان جهان امروز(جمعه) بازی کرد و بقیه هم طی هفته‌ی آتی اضافه می‌شوند. امیدوارم شرایط بهتر شود.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره‌ی سه شکست متوالی این تیم با احتساب جام حذفی بیان داشت: روی جام حذفی تمرکز نداشتیم. این دومین باخت متوالی ما بود. پرسپولیس تیم اول کشور است و در زمین خودش بازی می‌کرد. مطمئن باشید مقابل تراکتور جبران می‌کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره‌ی عدم حضور تماشاگران و همچنین اولین چیزی که با بازگشت به ورزشگاه آزادی برایش تداعی می‌شود توضیح داد: متاسفانه تماشاچی در ورزشگاه نیست و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود. به نظرم بدون حضور هواداران فوتبال جذابیتی ندارد. همچنین گلی که در دربی زدم اولین چیزی است که به یاد می‌آورم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha