۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85005039
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان حرفه ای در فردیس 

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85005039
دستگیری سارقان حرفه ای در فردیس 

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری و اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با ۵۰ فقره سرقت در شهرستان فردیس در این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه پلیس البرز، سردار ‎عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان فردیس، بررسی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کردند، افزود: در ادامه با اکیپی از کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه یک سارق سابقه دار را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
وی ادامه داد: در پی اعتراف سارق ۲ نفر از همدستان و یک مالخر را نیز در عملیات های جداگانه دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه نیز از محل دستگیری آنان کشف شد.
سردار محمدیان گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۵۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز در فردیس

دستگیری سارقان حرفه ای در فردیس 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ماموران با رصد اطلاعاتی موفق شدند ۲ نفر که اقدام به نگهداری سلاح غیر مجاز می کردند را شناسایی کنند .
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در حین بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه اسلحه جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.
ملکی گفت: در این زمینه سه نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با افرادی که به هر شکلی بخواهند امنیت موجود را به مخاطره اندازند ادامه دارد و شهروندان عزیز نیز در راستای ارتقای امنیت هرگونه موارد خبری را از طریق شماره تفلن ۱۱۰ به مرکز فوریتهای پلیس گزارش دهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha