اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم است

بوشهر_ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم نظام دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و اقدام پارلمان اروپا برای قراردادن این نهاد رسمی در لیست سازمان های تروریستی نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در ابتدای درس خارج فقه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اساسی در جلوگیری از پیشرفت تروریسم به ویژه داعش در منطقه داشته است.

وی افزود: اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی یک اقدام غلط و ناشی از فشار سیاسی غرب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی و رسمی و یکی از ارکان مهم نظام دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و اقدام پارلمان اروپا برای قراردادن این نهاد انقلابی و رسمی در لیست سازمان های تروریستی نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم است.

صفایی بوشهری یادآور شد: پارلمان اروپا وقتی شکست اغتشاشات در کشورمان را به دلیل همراهی مردم و حراست سپاه پاسدران از انقلاب به عینه متوجه شد، اقدام به قراردادن این نیروی مخلص و مردمی در ردیف سازمان های تروریستی کرد.

وی ادامه داد: بررسی تاریخ کشورهای غربی، مرتجعین منطقه، رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکا نشان می دهد که سراسر جنایت و خیانت است و اگر جایی فرد یا گروه یا کشوری را تایید می کنند نشان از وضعیت نابهنجار و خراب آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha